Op welke manieren kan ik bij Fashinn online betalen?

Het is echter erg belangrijk dat je op een veilige, zekere manier kunt betalen.
Wij bieden op het moment betaal methode iDEAL aan.

Via iDEAL. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank (ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank, SNS bank, Friesland bank etc.). U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Als je betaald met iDEAL, kan je bestelling sneller worden verwerkt en verzonden.

Leveringstijden

Alle bestellingen worden per pakketpost verzonden door Post.nl en krijgen hierbij een track en trace code mee. Mocht het voorkomen dat de postbezorger niemand thuis aantreft, dan zal hij het op een later tijdstip/dag nogmaals proberen.


Treft de postbezorger twee maal niemand thuis, dan wordt het pakje eerst bij de buren aangeboden of als derde optie bij het plaatselijke postkantoor afgegeven. In beide gevallen laat de postbezorger een schriftelijke mededeling voor je achter.

Track & trace

Ieder pakketje dat de deur uitgaat, krijgt zijn eigen track & trace code mee.
Track en trace staat letterlijk voor opsporen en volgen, en dat is ook precies wat er gebeurd: Alle bestellingen worden gecodeerd en zijn daardoor door de bezorgservice altijd te traceren.

Op het moment dat je bestelling wordt verzonden, wordt de zending voorgemeld bij Post.nl. Je ontvangt dan een email waarin een link staat die verwijst naar de track & trace informatie van je pakket.
Houdt er rekening mee dat de track & trace informatie vanaf ongeveer 8 uur na verzending zichtbaar is.

Voor jou betekent dit 100% zekerheid: je weet zeker dat je bestelling ook daadwerkelijk verzonden is, en niet zomaar zoek kan raken.

Retourmogelijkheden


Mochten de door ons geleverde producten niet aan uw verwachtingen voldoen dan kunt u deze producten retour zenden. Wij verzoeken u om deze producten, te samen met alle toebehoren en waar mogelijk, in originele verpakking naar het onderstaande adres te verzenden onder vermelding van uw ordernummer.

Fashinn (geen fysieke winkel)
Amstelkade 2, 1427 AL te Amstelhoek


De retour gezonden producten worden niet teruggenomen indien het gedragen of gewassen is, en u zelf hebt getracht een gebrek te herstellen.

Als wij de herkomst van de retour gezonden producten niet kunnen herleiden zullen wij deze als niet-verzonden moeten beschouwen.

Verzendkosten


€ 6,75 bij bestellingen onder 50 euro

Gratis bij bestellingen vanaf 50 euro

Herroepingsrecht


1. Bij de aankoop van producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.
2. Tijdens deze termijn zal u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U zult het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien u van uw herroepingsrecht gebruik maakt, zal u het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Fashinn retourneren, conform de door Fashinn verstrekte instructies.

Kosten in geval van herroeping


Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht komen ten hoogste de kosten van terugzending voor uw rekening. Indien u een bedrag betaald heeft zullen wij dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Voor overige informatie betreffende uw herroepingsrecht verwijzen wij u naar onze algemene voorwaarden.

Klachten


Heeft u een klacht? U kunt deze bij ons aangeven via onze emailadres: fashinn.nl@gmail.com. U kunt ook kiezen om uw klacht naar onze postadres sturen:

Fashinn (geen fysieke winkel)

Amstelkade 2

1427 AL te Amstelhoek

Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk verwerken.